طراحی سقف کناف

اگر به فکر آن هستید که دکوراسیون داخلی خود را تعویض کنید، طراحی سقف کناف در تهران برای شهروندان تهرانی از خانه دکور میتواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. طراحی سقف کناف در تهران به شکل مدرن می تواند تحول بزرگی در فضای اتاق ها و سالن های شما ایجاد کند.
طراحی سقف کناف در تهران می تواند یک پیشرفت بزرگ و مناسب برای دکور خانه شما عزیزان باشد. ایده ها،طرح ها و گزینه های بسیاری از دکوراسیون وجود دارد که می توانید از آن ها به نحو احسنت استفاده کنید.فقط چند تحول کوچک می تواند خانه شما را دوباره روح ببخشد و محیط دلپذیر و زیبایی را ایجاد کند.
بسیاری از افرادی که تمایل دارند خانه های خود را نوسازی کنند توجه زیادی به طراحی سقف کناف ندارند اما از نتیجه و مزایای آن غافل میشوند.

سقف کناف چیست

کناف پانل ها یا صفحه های روکش دار گچی می باشند که توسط بعضی نمایندگی های تولید کننده کناف به بازار عرضه میگردد.کناف بیشتر از 70 سال است که در صنایع ساختمانی تحول خوبی ایجاد کرده است. این شرکت توسط برادران کناف (کارل و آنفوس کناف) در آلمان بنیان گزاری شده است .
حالا اگر بخواهیم تعریفی از سقف ها و دیوارهای کناف،ارائه دهیم باید بگوییم که طراحی سقف کناف در تهران از طریق پیچ و بست شدن صفحات روکش دار گچی روی سازه ی فلزی انجام میشود.در آخر منافذ و درزها را با بتونه درزگیری میکنند.منافذ پر میشوند و سطوح صافی به وجود می آید و رنگ آمیزی روی سطوح انجام میگیرد.

طراحی سقف کناف

مزایای طراحی سقف کناف در تهران


این نوع سقف ها دارای مزیت های خوب و زیادی میباشند. یکی از این مزایا ایجاد لایه حفاظتی از صدا میباشد که صدا را از سطوح مختلف خانه شما مسدود می کند. این نوع سقف ها به عایق سازی سقفتان از لحاظ رطوبت هم کمک می کند. به علاوه اینکه سطح صافی زیر سقف اصلی ایجاد میکند که کانال ها و سیم کشی ها را مرتب میکند و پوشش میدهد .
علاوه بر همه ی این موارد و مزایا طراحی سقف کناف، در تهران خیره کنندگی خاصی را به فضای شما میبخشد که جلوه فضا را متغیر میکند و شما میتوانید با یک طراحی خاص و رنگ آمیزی و نورپردازی متفاوت، تغییر چشمگیری در دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید.

مواد اولیه برای طراحی سقف

اطمینان حاصل کنید که همه مواد مورد نیاز را قبل از شروع به کار خود جمع آوری کرده اید. به این ترتیب، می توانید پروژه را بدون اتلاف وقت به اتمام برسانید و چیزی را فراموش نکنید. این مواد عبارتند از: پانل های گچی ، به اندازه متناسب با عرض و طول سقف. 
پیچ و بست برای چفت کردن پانل ها و نبشی ها، نبشی های گالوانیزه، مته جهت سوراخ کردن، نوارهای گچی مخصوص برای درزگیری، دستگاه های مخصوص برای بریدن پانل ها و نبشی ها،نردبان های مخصوص برای اجرا کارگران، رنگ های مخصوص و وسایل مربوط به رنگ کاری.

طراحی سقف کناف
طراحی سقف کناف

آماده سازی سقف برای طراحی


شما در گام اول باید اقدام به خرید وسایل مناسب و با کیفیت کنید و چیزی را از قلم نیندازید. گاهی ممکن است فرد کناف کار به شما لیست وسایل را بدهد و گاهی هم ممکن است با توجه به تجربه و مهارت خودش در زمینه ی شناخت وسایل خوب و با کیفیت و قیمت مناسب، اقدام به سفارش و خرید بکند اما معمولا هزینه را شما باید از قبل پرداخت کنید.
بعد از خرید حتما اطمینان حاصل کنید که هر گونه آسیب،رطوبت،خرابی یا پوسیدگی در زیر سطح کار وجود ندارد و بعد ها موجب ایجاد هرگونه خرابی در سقف کناف شما نشود. برای تشخیص این کار اگر خودتان توانایی لازم را ندارید، اینکار را به افراد متخصص بسپارید. در ضمن بعد از طراحی سقف کناف و اتمام کار نوبت به مرحله ی سیم کشی ها و نصب هالوژن ها میرسد. بنابراین حتما قبل از شروع کار از سلامت ادوات برقی اطمینان حاصل کنید.

طراحی سقف کناف در تهران


طراحی سقف کناف در تهران طبق طراحی و دیزاین هر محیط و فضایی صورت میگیرد. بعضی از فضاها ممکن است طراحی کاملا ساده ای برای سقف خود داشته باشند اما برخی دیگر نیز هستند که طرح های پیچیده و پرنقشی را همراه دارند .
طراحی سقف کناف ممکن است با توجه به دیزاین فضای شما متفاوت باشد. مثلا اگر دیزاین شما طرح های سلطنتی و سنتی باشد باید در سقفتان نیز از طرح های دوار، پیچیده و شلوغ استفاده شود تا هماهنگی لازم را داشته باشد. همچنین برای خانه هایی که سبک مدرن دارند نیز باید از طرح های ساده تر و خطوط صاف تر استفاده کرد.
طراحی سقف کناف

نوع فضا در طراحی سقف



اینکه شما در چه فضایی قصد طراحی سقف کناف در تهران را دارید در نوع طراحی شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.مثلا طرح سقف اتاق با فضای پذیرایی با سرویس ها مسلما متفاوت خواهد بود.

نورپردازی در طراحی 


استفاده از نور مخفی در طراحی یکی از مهمترین معیارهای یک طراحی مدرن و شیک به حساب میاید. نورپردازی اصل بسیار مهمی میباشد . نورپردازی، سبب بهتر دیده شدن و زیبا شدن کار خواهد شد و زیبایی طراحی را دو چندان می کند.شما باید نوع،جهت،موقعیت و رنگ نورپردازی تان را با توجه به سلیقه و نوع فضا و دکوراسیونتان انتخاب کنید. 
شما قبل از طراحی میتوانید راجع به مکان چراغ ها و نورپردازی تصمیم گیری کنید . همچنین در انتخاب نوع رنگ نورپردازی نیز دقت کنید. در طراحی های مدرن معمولا از رنگ های سرد و یخی استفاده میشود که زیبایی خوبی هم دارد .
طراحی سقف کناف

قیمت طراحی سقف کناف در تهران


قیمت های طراحی این سقف ها معمولا متفاوت است که هر پیمانکار و کارفرما طبق فرمول خاص خود آن را مشخص میکند. عوامل زیادی در تعیین قیمت طراحی سقف کناف در تهران موثر است. عواملی مانند کیفیت و اصالت اجناس اولیه،نوع طراحی(ساده یا پیچیده بودن)،تعداد نیروی کار مورد نیاز و ابعاد کار. معمولا برای تعیین قیمت بر اساس ابعاد کار  4 روش برای محاسبه امکان دارد.
در شیوه اول تمام المانهای عمودی و افقی به کار رفته در تعیین قیمت نقش دارند. در برخی موارد نیز قیمت در ابتدای کار بر اساس متراژ زیربنا تعیین میگردد.گاهی نیز به صورت تلفیقی،یعنی از شیوه اول و دوم باهم استفاده میشود و قیمت نهایی مشخص میگردد. در روش آخر هم پیمانکار به صورت مقطوع یک قیمت نهایی تعیین میکند.

Comments